Retourneren info

Retourneren

Bent u ontevreden over uw aankoop dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van het product retourneren. Op uw persoonlijke Poezenrijk.nl pagina kunt u via ‘Mijn bestellingen’ of via Klantenservice “Retourneren” link uw aankoop retourneren. Om u het beste van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag van u de reden van de retour. U bent niet verplicht om een reden op te geven. 

Voorwaarden

Artikelen ontvangen wij binnen 14 dagen, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele en onbeschadigde verpakking. Zodra wijde geretourneerde artikelen hebben ontvangen wordt het te crediteren bedrag binnen maximaal  5 werkdagen overgeschreven. 

 U mag het product vanzelfsprekend voorzichtig uit de verpakking halen en bekijken. Het product mag echter niet in gebruik worden genomen. Producten waarbij een goede pasvormbelangrijk is, mogen voorzichtig gepast worden. Het is echter niet de bedoeling dat producten uitgeprobeerd worden. Indien wij sterke vermoedens of concrete aanwijzingen hebben dat een product op dusdanige wijze gebruikt is dat wij het product niet meer als nieuw zijnde kunnen verkopen, dan behouden wij ons het recht voor om het aankoopbedrag niet te vergoeden. 

Garantie

Als u een aankoop doet bij Poezenrijk is de wettelijke garantie van toepassing (volgens artikel 12 van de Algemene Voorwaarden). De wettelijke garantie houdt in, dat een product moet voldoen aan wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.

Retour sturen

Indien u (een gedeelte van) uw bestelling wenst te retourneren, dan willen we u vriendelijk verzoeken ons via  Retourformulier  te laten weten dat u voornemens bent (een gedeelte van) uw bestelling retour testuren. Indien uw aanvraag is goedgekeurd (d.w.z. de zichttermijn van 14 dagen niet is overschreden) dan ontvangt u van ons per e-mail een retour etiket waarmee u de zending gratis kunt retourneren via een Kiala Afhaalpunt. Het aankoopbedrag zal tezamen met de eventueel betaalde verzendkosten zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u terug worden overgemaakt.

Fout van ons?

Indien de reden van retour een fout van ons (bijvoorbeeld een onvolledige of onjuiste levering) betreft dan raden we u aan direct contact op te nemen met onze klantenservice en te vragen om een retour label van Kiala. Deze kunnen wij u vervolgens per post of e-mail toezenden.

Heeft u een  vraag over retour?

Dan kunt u contact met ons opnemen door onderstaand contactformulier in te vullen. Ook kunt u bij dringende vragen telefonisch contact met ons opnemen. Dit kan door te bellen naar: 06-40721135 op wekdagen  tussen  12:00 en  15:00 uur.